Pozycjonowanie to skuteczne i niedrogie narzędzie reklamy internetowej. Z jego pomocą możliwe jest dotarcie z treścią do dokładnie sprecyzowanej grupy potencjalnych, świadomych konsumentów, którzy najprawdopodobniej wykażą zainteresowanie Twoimi usługami w Wielkiej Brytanii.
Zniwelowanie albo całkowite uniknięcie elementu przypadkowości zapewnia skuteczność takiego przekazu. Ważną rolę odgrywa tutaj czynnik ekonomiczny. W przeciwieństwie do innych narzędzi marketingu, pozycjonowanienie wiąże się z dużymi kosztami. Do tego stale rosnąca liczba internautów zapewnia duży zasięg promocji.
Czym jest pozycjonowanie?
Jest to działanie, którego celem jest dotarcie strony internetowej na najwyższe miejsce w efektach wyszukiwania w Wielkiej Brytanii, biorąc pod uwagę frazy kluczowe. W ramach pozycjonowania wykonywane są czynności dotyczące wyglądu strony (optymalizacja), jak i te dokonywane poza witryną. Dzięki temu możliwe jest zajęcie czołowej pozycji w rankingu wyszukiwarek, co z kolei powoduje większy ruch na stronie.
Badania dowodzą, że internauci najczęściej klikają w linki do stron wyświetlane na pierwszej stronie wyników, a dokładniej w linki z trzech pierwszy pozycji.
Umiejętne promowanie strony powoduje wzrost jej popularności. Ma wtedy miejsce wzrost generowanego ruchu i strona wyprzedza konkurencję. Aktywność w sieci pomaga podnieść wiarygodność oferty, usługi, firmy. Niezwykle ważna jest również optymalizacja strony. Wymaga ona takiego dopasowania treści i kodu, aby witryna wyróżniała się na tle innych i była przyjazna dla odbiorców z Wielkiej Brytanii oraz dobrze indeksowana.
Każdy klient otrzymuje dostęp do monitoringu on-line, dzięki czemu może w każdej chwili śledzić postęp prac. Nasi eksperci przeanalizują budowę witryny i wprowadzą zmiany konieczne do skutecznego pozycjonowania określonych fraz kluczowych w Wielkiej Brytanii.