Wpisując w wyszukiwarkę Google zapytanie, otrzymujemy całą listę stron zawierających odpowiedź. Wśród nich możemy rozróżnić wyniki płatne oraz organiczne, inaczej zwane naturalnymi. Drugi z wymienionych typów jest zależny od specjalnego algorytmu wyszukiwarki Google. Wyższą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania można próbować osiągnąć za pomocą optymalizacji budowy strony i treści oraz innych działań SEO.
Należy podkreślić, że to proces długotrwały, bardzo skomplikowany i nie może zagwarantować oczekiwanych rezultatów. W celu wyświetlenia odnośnika do naszej strony w wyszukiwaniach płatnych należy odpowiednio skonfigurować i opłacić kampanię AdWords w firmowym koncie Google (wykonujemy audyt kampanii Google AdWords – certyfikowana Agencja Google Ads). Dzięki temu już po kilku minutach nasza witryna może pojawiać się w wynikach wyszukiwania na atrakcyjnych pozycjach. Warto jednak zaznaczyć, że w celu osiągnięcia najlepszych wyników konieczna jest profesjonalna optymalizacja kampanii. Tylko w taki sposób można uzyskać zadowalające efekty – przynoszące realny dochód przy możliwie niskim koszcie. Skonfigurowanie kampanii jest stosunkowo proste, ale do jej dobrej optymalizacji niezbędne jest praktyczne doświadczenie i znajomość teorii ustawiania reklam AdWords.
Korzystając z usług naszej agencji, wybierają Państwo specjalistów o wieloletnim doświadczeniu w optymalizacji setek kampanii AdWords dla klientów nie tylko z Polski, ale i całej Europy. Biorąc odpowiedzialność za te słowa – przyznajemy, że jesteśmy ekspertami w dziedzinie konfiguracji i optymalizacji kampanii Google Ads. Możemy sprawić, że Twoja witryna pojawi się na wysokich pozycjach płatnych wyników wyszukiwania. Dotrzesz do klientów, którzy przyniosą Ci realny zysk i nie przepalisz budżetu. Skontaktuj się z nami – opracujemy indywidualną strategię, doradzimy najlepszy sposób prowadzenia kampanii i skonfigurujemy, a następnie zoptymalizujemy ja tak, że uzyskasz satysfakcjonujące wyniki z Google AdWords.